مزایای خرید اینترنتی فرش از فرشخونه

فرش کاشان از بهترین و معروف ترین قالی های موجود در ایران است که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع در طرح و رنگ، در میان محصولات فرش ماشینی و دستباف، سرآمد ایران است. از طرفی، وسعت کشور پهناورمان و دشواری های ادامه مطلب

فروشگاه اینترنتی فرشخونه
مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی و دستباف
بازدید 477 843 روز پیش

فرش کاشان از بهترین و معروف ترین قالی های موجود در ایران است که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع در طرح و رنگ، در میان محصولات فرش ماشینی و دستباف، سرآمد ایران است. از طرفی، وسعت کشور پهناورمان و دشواری های سفر به این نقطه، با توجه به مسافت طولانی از شهرهای مختلف، خرید فرش ماشینی به صورت حضوری را برای بسیاری از هم وطنان مشکل کرده است. اما مزایای خرید اینترنتی فرش از فرشخونه، این امکان را برای همه علاقمندان به جدیدترین و به روزترین طرح ها و رنگ بندی ها فراهم کرده تا به فرش ماشینی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دسترسی داشته باشند.

در ادامه، به ذکر چند مورد از این مزایا و شرایط استفاده از هر یک می پردازیم.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

فرشخونه، متعهد است کالا را دقیقا مطابق با مشخصات ثبت شده در سفارش، با همان کیفیت و ویژگی ها به فروش برساند. برچسب پشت فرش ماشینی که همراه با برند شرکت تولیدی است، این امر را تایید می نماید.

محصولات فرشخونه، پس از بازدید و با بسته بندی مناسب جهت پیشگیری از هرگونه آسیب به کالا، ارسال می شوند. با وجود این، مسئولیت جبران هر گونه مشکل در محصول که در فرآیند تولید یا باربری ایجاد شده باشد، به طور کامل به عهده این فروشگاه است.

مزایای خرید اینترنتی فرش: ضمانت بازگشت 7 روزه

7 روز ضمانت بازگشت

– در صورتی که سفارش شما هنگام تحویل، در حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شده باشد، باید بلافاصله موضوع را به فرشخونه اطلاع دهید و در مورد انجام اقدامات مربوطه، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. لازم به ذکر است شما باید محصول آسیب دیده را با هماهنگی، ظرف 7 روز مرجوع نمایید.

– در صورتی که کالا از طریق تیپاکس برای شما ارسال شده باشد، هنگام آسیب دیدگی محصول، آن را با صورت جلسه تیپاکس تحویل بگیرید. سپس با فرشخونه تماس بگیرید و عکس محصول را برای ما ارسال کنید.

– در صورتی که سفارش شما از طریق باربری ارسال شده باشد، کالای آسیب دیده را تحویل نگیرید و از طریق همان باربری مرجوع نمایید.

– کالای دریافتی، ممکن است تا 10 درجه نسبت به عکس های روی سایت، اختلاف رنگ در تیرگی یا روشنی داشته باشد، که البته اجتناب ناپذیر است. این میزان اختلاف رنگ، شامل ضمانت بازگشت 7 روزه نمی شود.

– فرشخونه، متعهد است که در صورت وجود مشکل، کالا را برای شما تعویض کند یا در صورت امکان، عیب مربوطه را برطرف کند و مجددا برای شما ارسال نماید. به دلیل انجام فرآیندهای تولید و بافت محصول، بنا بر سفارش شما مشتری عزیز، بازگرداندن وجه امکان پذیر نخواهد بود.

– هزینه های مرجوع کردن و ارسال مجدد کالا در مورد آسیب هایی که شامل ضمانت بازگشت 7 روزه هستند، تماما به عهده فرشخونه است.

ضمانت بازگشت کالا، موارد زیر را شامل می شود:

• آسیب دیدگی حین حمل و نقل (پارگی فرش، تابلو فرش و پشتی یا شکستگی قاب تابلو فرش و پشتی)
• وجود عیب بافندگی در محصول
• عدم مطابقت رنگ کالای دریافتی با سفارش
• عدم مطابقت طرح کالای دریافتی با سفارش
• آلودگی محصول تا حدی که نیاز به رفع آن توسط شرکت باشد
• ارسال محصول در سایز اشتباه

موارد زیر شامل ضمانت بازگشت 7 روزه نخواهد شد:

• استفاده از محصول آسیب دیده
• آسیب ناشی از استفاده غیر اصولی
• عدم اطلاع رسانی به موقع
• عدم بازگشت کالا به شرکت ظرف 7 روز
• انصراف از خرید کالا
• تصمیم خریدار به تغییر طرح یا رنگ سفارش پس از دریافت کالا

مزایای خرید اینترنتی فرش: تسویه درب منزل

بهترین قیمت

یکی از مزایای خرید اینترنتی فرش از فرشخونه، که حتما با بررسی های قبلی متوجه شده اید، این است که کلیه محصولات، با بالاترین کیفیت و قیمتی رقابتی به فروش می رسند. بنابراین، مشتریان می توانند محصول مورد نیاز خود را با بهای مناسب و کیفیت عالی در اختیار داشته باشند.

دلیل مناسب تر بودن قیمت کالا ها در این فروشگاه، هم به خاطر فروش اینترنتی است و هم ارسال از درب کارخانه. چون باعث حذف هزینه های نمایشگاهی و انبارداری و همین طور حذف واسطه های فروش می شود.

برخی از محصولات فرشخونه، دارای تخفیفات دوره ای هستند. شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و از این محصولات نیز بهره مند شوید.

پرداخت در محل

فرشخونه، جهت سهولت در ثبت سفارش برای مشتریان و همین طور ایجاد اعتماد متقابل میان خود و خریداران فرش ماشینی، امکان ثبت سفارش با پرداخت بیعانه و تسویه وجه هنگام دریافت کالا را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای استفاده از این مزیت، لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید که در ادامه مشاهده می نمایید:

– سفارش با بیعانه و تسویه در محل، برای سفارشات بالای 500 هزار تومان امکان پذیر است.

– سفارش با بیعانه و تسویه در محل، برای سفارشاتی که از طریق تیپاکس یا باربری ارسال شوند، امکان پذیر است. تیپاکس هنگام تحویل کالا درب منزل، دستگاه کارتخوان به همراه دارد. بنابراین، جهت پرداخت باقیمانده وجه کالاهایی که با تیپاکس ارسال می شوند، می توانید از این طریق اقدام نمایید.

– برای دریافت کالاهایی که با باربری ارسال می شوند، پس از رسیدن کالا به شهر مقصد، ابتدا باقیمانده وجه را پرداخت نمایید. سپس فیش واریزی را به فرشخونه ارسال نمایید تا تحویل کالا تایید شود.

مزایای خرید اینترنتی فرش: ارسال سریع و رایگان

ارسال سریع و رایگان

از مزایای خرید اینترنتی فرش از فرشخونه این است که برخی محصولات باتوجه به نوع و متراژ شامل ارسال رایگان خواهند بود. علاوه بر این، محصولات بر اساس موجودی انبار و مدت زمان آماده سازی، در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهند شد.

به دلیل وجود تنوع زیاد در طرح و نقشه فرش و همین طور به روز شدن مداوم طرح ها، ممکن است طرح و سایز درخواستی شما در زمان سفارش در انبار موجود نباشد. اما به خاطر وجود پشتیبانی تولید و بافت، پس از ثبت سفارش این محصولات، آماده سازی آن ها ظرف 10 تا 15 روز کاری انجام خواهد شد. البته محصولات پرفروش که تقاضای بالاتری دارند و غالبا در دسته 1200 و 1500 شانه هستند، تقریبا 25 روز طول می کشد تا به دست مشتری برسند.

زمان تقریبی تحویل کالاهای مختلف به شرح زیر است:

• تابلوفرش: 3 تا 5 روز کاری
• پشتی: 5 تا 10 روز کاری
• فرش 500 و 700 شانه: 7 تا 14 روز کاری
• فرش 1200 و 1500 شانه: 10 تا 25 روز کاری

برای شهرهایی که از کاشان ارسال مستقیم وجود ندارد، کالا به باربری نزدیک ترین شهر ارسال و از آن جا به سایر شهرها توزیع می شود.

مشاوره آنلاین

شما می توانید عکس یا کروکی محل مورد نظرتان را که قصد خرید فرش برای آن دارید، به فرشخونه ارسال کنید. فرشخونه، محصولی مناسب، با طرح و رنگی زیبا مطابق با بودجه شما معرفی می نماید. علاوه بر این، سایزهای متناسب برای متراژ اتاق شما را نیز پیشنهاد می کند. در نهایت فرش با طرح، رنگ و متراژ انتخابی شما ثبت سفارش خواهد شد.

فرشخونه، تمام اطلاعات تخصصی مرتبط با محصول انتخابی شما و مشخصات آن را در اختیار شما قرار خواهد داد. بدین ترتیب، شما می توانید با اطلاعات کافی، محصولی باکیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید.

مشاوره های رایگان پیش از خرید در فروشگاه اینترنتی فرشخونه، به شما کمک می کند بدون سردرگمی، محصولی خاص و دقیقا مطابق با سلیقه و توان مالی خود تهیه کنید.

عضویت در باشگاه مشتریان فرشخونه و دریافت تخفیف

فرشخونه تلاش می کند برای مشتریان وفادار خود مزایایی را در خریدهای آینده در نظر بگیرد تا بدین طریق از شما قدردانی به عمل آورد. با انجام یک خرید از فروشگاه اینترنتی فرشخونه، نام شما در باشگاه مشتریان ما ثبت می شود. در خریدهای بعدی کافی است به واحد فروش اعلام نمایید که پیش از این از فرشخونه محصولی خریداری کرده اید تا سفارش بعدی شما شامل تخفیف شود. با این تفاسیر، خرید شما بسیار به صرفه خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • عکس
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • در دسترس بودن
  • اضافه کردن به سبد خرید
  • توضیحات
  • توضیحات تکمیلی
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
در فضای بیرون کلیک کنید
مقایسه