صفحه رسمی تابلو فرش ماشینی تابلو فرش ماشینی
فیلتر
تابلو فرش ماشینی تابلو فرش ماشینی

نمایش 1–26 از 1729 نتیجه

خرید تابلو فرش ماشینی کاشان 

تابلو فرش ماشینی از کجا بخرم؟ آیا شما هم دنبال خرید تابلو فرش قیمت مناسب یا ارزان قیمت هستید، یا می خواهید از مرکز خرید تابلو فرش ماشینی کاشان، تهران، اصفهان، شیراز،مشهد و تبریز، طرح دلخواه خود را خریداری کنید. امروزه خرید تابلو فرش یکی از اجزای اصلی در تزئین دکوراسیون داخلی، هر خانه ایرانی محسوب می شود، اگر شما هم به دنبال تغییری اساسی در منزل خود هستید پیشنهاد ما خرید تابلو فرش ماشینی از فرشخونه است.

زیرا تنوع تابلو فرش بسیار زیاد است و این تغییر برای شما کمترین هزینه را خواهد داشت تا بتوانید پرفروش ترین تابلو فرش را انتخاب کنید تا دکوراسیون منزل تان را از یکنواختی خارج کرده و باعث روح بخشی به آن فضا خواهد شوید.

زیرا تابلو فرش یک هنر اصیل، در تاریخ فرهنگ ما ایرانی هاست و هر روزه طرح زیبا و چشم نوازی به بازار معرفی میشوند. از این رو ما در اینجا یکسری نکات مهم درباره خرید تابلو فرش ماشینی کاشان با قیمت سال 1402 از فرشخونه را برای شما توضیح می دهیم.

خرید اینترنتی تابلو فرش 

امروزه خرید آنلاین تابلو فرش نسبت به خرید حضوری رواج زیادی داشته و منافع خوبی را برای خریداران به همراه دارد.

  1. ارسال رایگان درب منزل
  2. بهرمندی از تابلو فرش ارزان قیمت
  3. برخورداری از ضمانت 36 ماهه
  4. بهرمندی از ضمانت 7 روزه بازگشت کالا
  5. ارسال سریع تابلو فرش
  6. بهره مندی از انواع قاب ها در طرح و رنگ متنوع در صورت انتخاب تابلو فرش با قاب
  7. امکان سفارش در سایزهای مختلف و سفارشی
  8. برخورداری از کیفیت و ظرافت بسیار به دلیل شانه و تراکم بالا
  9. ​​​​​​​عدم اتلاف زمان
  10. صرفه جویی در هزینه ها
  11. امکان سفارش در تعداد مورد نیاز
  12. دوام و ماندگاری بالا

به ویژه که شما از فرشخونه خرید خود را انجام می دهید که از کامل ترین مجموعه تابلو فرش ماشینی کاشان با مناسب ترین قیمت همراه با جدیدترین قاب ها برخوردار است. شما در میان این نگاره ها می توانید گزینه هایی را بیابید که داستانی در پس خود دارند و شاعرانگی و زیبایی را در تار و پود خود جای داده اند. اگر می خواهید با انواع این محصول و همین طور ابعاد مختلف آن آشنا شوید ادامه این متن را ملاحظه نمایید.

تابلو فرش ماشینی چیست؟

تابلو فرش ماشینی چیست، تابلو فرش نوعی از فرش تزئینی است که به طور ویژه برای نصب و آویزان کردن روی دیوار اتاق ها و راهرو ها جهت زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. طرح ها و تصاویر به کار رفته در آن کاملا با فرش هایی که روی زمین پهن می کنیم متفاوت است که این امر به دلیل تفاوت در کابرد آن ها است.

فروش تابلو فرش جزو  پرطرفدار بخش صنعت فرش ماشینی در کاشان به شمار می رود، و بازار ویژه ای را به خود اختصاص داده است. مناسب بودن قیمت تابلو فرش ماشینی موجب استقبال بی نظیر مردم از این محصول شده است.

این محصول دربرگیرنده ی تصاویر دلپذیر مناظر، مینیاتورها، شاهکارهای هنری نقاشان برجسته و … است. این نوع تابلو فرش ها ساختاری همانند فرش ماشینی دارند و توسط همان دستگاه های فرش ماشینی بافته می شوند. به این صورت که به طور مثال اگر عرض دستگاه بافت 4 متر باشد و عرض فرش مورد نظر 3 متر، یک متر باقی مانده به بافت تابلو فرش ماشینی اختصاص می یابد.

با توجه به تصاویری که در طرح این محصول به چشم می خورد در گروه های مختلفی چون تابلو فرش آیات و مذهبی، تابلو فرش اروپایی و فرانسوی، تابلو فرش گل و گلدان، تابلو فرش پرتره و غیره دسته بندی می شود. در مقاله پیش رو ویژگی تابلو فرش ماشینی و انواع آن را ذکر می کنیم.

تابلو فرش ماشینی کاشان

تابلو فرش ماشینی کاشان با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا و طراحان خلاق و نوآور، با بهترین کیفیت و متنوع ترین طرح ها سرآمد است. به همین دلیل کاشان از قطب های اصلی تابلو فرش ماشینی در ایران می باشد.

انواع تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش ماشینی امروزه به دو شیوه بافت و چاپی تولید می شود. روش بافت محدودیت هایی از نظر زمان تولید، محدودیت رنگ، هزینه بربودن طراحی، تولید بافت تابلو فرش به صورت جفتی و معکوس شدن طرح هایی که قرینه نبودند مثل نوشته ها، آیات و … . از این رو تولید کنندگان در صدد رفع این موانع برآمدند و آن را به شیوه چاپی نیز تولید کردند.

تابلو فرش چاپی چیست؟

در تولید تابلو فرش ماشینی به روش جدید ابتدا آن را به صورت تمام سفید می بافند، سپس ماشین چاپ تصویر دلخواه را با رنگ درجه یک و با ثبات فرش، روی آن چاپ می کند. این کار به دو شیوه انجام می شود: تابلو فرش کلاریس (colaris) و تابلو فرش سابلیمیشن (sublimation). در چاپ به شیوه کلاریس، رنگ توسط ماشین چاپ به ریشه الیاف تزریق می گردد. اما در چاپ به شیوه سابلیمیشن طرح روی سطح تابلو فرش چاپ می شود، به این صورت که سفیدی ریشه گره ها در خاب آن قابل مشاهده است. برای رفع این مورد و افزایش زیبایی، یک بار هم طرح را به پشت تابلو فرش چاپ می زنند.

تابلو فرش 1000 شانه طرح پس از باران

تابلو فرش پس از باران به شیوه بافت

تفاوت تابلو فرش چاپی و بافت

برای تولید این محصول به شیوه بافت، همچون قالی ماشینی، از نخ خاب رنگی استفاده می شود و تمام فرآیند تولید توسط یک دستگاه انجام می گیرد. در حالی که، تابلو فرش چاپی یک بار توسط دستگاه فرش به صورت کاملا سفید بافته می شود. سپس ماشین چاپ تصویر مورد نظر را روی تابلو فرش سفید چاپ می زند.

از آن جا که ماشین چاپ، برخلاف دستگاه بافت، محدودیت رنگی ندارد، نوع چاپی این محصول دارای تعداد رنگ بسیار بیشتر و در نتیجه، محصول نهایی بسیار جذاب تر و زنده تر است. این در حالی است که نوع بافت، محدودیت رنگ دارد و نهایتا یک پالت 10 رنگ می تواند در آن به کار رود. اکنون، تولید به این شیوه رونق سابق خود را از دست داده و جای خود را به تابلو فرش ماشینی جدید به شیوه چاپی با امتیازات بهتر و کیفیت مطلوب تری داده است.

در گذشته پس از تولید این محصول به شیوه بافت مخصوصا در دسته آیات و مذهبی برای افزایش زیبایی، آن را برجسته می کردند. اما این کار در حال حاضر رایج نیست و به ویژه در تابلو فرش های چاپی انجام نمی شود.

تابلو فرش 1200 شانه یا تابلو فرش 1000 شانه؟

قیمت تابلو فرش ماشینی 1000 شانه و 1200 شانه فرقی ندارد ولی با توجه به تجربه تولید و خروجی که محصول از دستگاه داشته، کیفیت تابلو فرش چاپی 1000 شانه به خاطر نکات فنی که در نوع نخ وجود دارد بهتر بوده است. اگر تابلو فرش ماشینی 1200 شانه به شما پیشنهاد دادند و کیفیت خوبی داشت به احتمال زیاد 1000 شانه است. لازم به ذکر است تابلو فرش 1500 شانه چاپی باکیفیت تا امروز تولید نشده است.

به طور خلاصه، نکته مهم تابلو فرش چاپی، این است که علاوه بر نخ باکیفیت، باید زیر دست خوبی داشته باشد (بُره بُره، دون دون یا زبر نباشد و ناهمواری نداشته باشد). این امر به پرداخت و شیرینگ حرفه ای و مناسب بستگی دارد. شیرینگ عملیاتی است که قبل از تولید روی فرش خام (سفید باف) انجام می شود. در واقع، مانند بتونه کاری قبل از رنگ کاری روی دیوار است که سطح کار را صاف می کنند و سپس طرح را روی آن چاپ می کنند.

این مزیت به بهترین و باکیفیت ترین شکل خود فقط در تابلو فرش 1000 شانه دیده شده است. چون سطح مقطع نخ در تابلو فرش 1000 شانه برای تولید تابلو فرش چاپی مناسب تر است.

مهم ترین عامل در کیفیت تابلو فرش ماشینی 

جنس نخ مورد استفاده برای بافت

الیاف به کار رفته در خاب تابلو فرش عامل تعیین کننده ای در کیفیت این کالا به شمار می رود. باکیفیت ترین الیاف برای استفاده در خاب تابلو فرش، اکریلیک هیت ست شده است که پایداری و طول عمر بسیار بالایی دارد و در برابر حرارت و فرسودگی مقاوم است. نخ پلی استر هم نوع دیگری از این الیاف است که نسبت به اکریلیک کیفیت پایین تری دارد اما از لحاظ قیمت تمام شده مقرون به صرفه تر است.

تابلو فرش ماشینی باکیفیت طرح مینیاتوری

تابلو فرش مینیاتوری با کیفیت و وضوح عالی

الیاف به کار رفته در تار و پود تابلو فرش نیز اغلب پنبه، پلی استر و جوت هستند که در دوام و طول عمر آن نیز نقش به سزایی دارند. خالی از لطف نیست که اشاره کنیم تار تابلو فرش، نخ های عمودی و پود تابلو فرش نخ های افقی تابلو فرش هستند و نخ خاب از میان نخ های تار و پود می گذرد.

نوع بافت و تولید

نوع بافت تابلو فرش ماشینی موردی است که می تواند کیفیت محصول را مشخص کند. تابلو فرش ماشینی بافت غیر چاپی از کیفیت بیشتری نسبت به تابلو فرش ماشینی بافت چاپی برخوردار است، اما سایر مزایای تابلو فرش چاپی، همچون عدم محدودیت پالت رنگی، شفافیت و وضوح رنگ ها، و همچنین ثبات رنگ و قابل شستشو بودن، بر این عامل سایه انداخته و موجب شده برخلاف این امر، تابلو فرش ماشینی چاپی پرطرفدارتر و پرفروش تر باشد.

ثبات رنگ تابلو فرش ماشینی

ثبات رنگی نیز عامل موثری بر کیفیت آن است. تابلو فرش های جدید ماشینی که به شیوه چاپی تولید می شوند به خوبی از این مزیت بهره برده، به گونه ای که حتی درصورت شستشو با سفید کننده و قرار گرفتن در معرض موادی چون تینر هم ثبات رنگ خود را از دست نمی دهند.

دستگاه بافت

دستگاه بافت نیز در کیفیت تابلو فرش ها بسیار حائز اهمیت است. در حال حاضر دستگاه های شونهر آلمان و واندوویل بلژیک از جمله ماشین آلات بافت به روز و باکیفیت موجود هستند.

 عوامل مهم خرید تابلو فرش ماشینی کاشان 

فاکتورهای زیادی می تواند در تعیین قیمت تابلو فرش ماشینی موثر باشد که در ادامه یک یه یک به بررسی هر یک می پردازیم.

جنس نخ به کار رفته در تابلو فرش یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر بر قیمت تمام شده است. همان طور که پیش تر گفته شد، نخ اکریلیک از کیفیت بالاتری نسبت به سایر الیاف برخوردار است. همین امر موجب گران تر بودن قیمت این نوع تابلو فرش ها می شود. اما تابلو فرش های تولید شده با نخ های پلی استر و ورژن در برابر کیفیت قابل قبولشان، قیمت مناسب تری هم دارند.

شانه و تراکم از ویژگی های موثر بر قیمت تابلو فرش است. با افزایش شانه و تراکم تابلو فرش، بر تعداد گره های عرضی و طولی و نیز مصرف مواد اولیه افزوده می شود و به تبع آن، قیمت کالا بیشتر می شود.

سایز تابلو فرش نیز با قیمت آن رابطه مستقیمی دارد و هر چه تابلو فرش انتخابی شما اندازه بزرگ تری داشته باشد، مسلم است که قیمت تابلو فرش نیز بیشتر خواهد شد. در ضمن، در صورتی که خریدار مایل به سفارش تابلو فرش در سایزی غیراستاندارد باشد، هزینه نهایی به میزان کمی افزایش می یابد.

دکوراسیون تابلو فرش ماشینی در منزل

امروزه تابلو فرش جزء جدایی ناپذیر طراحی فضای داخلی به شمار می رود، از این جهت که تابلو فرش ها هم محصولی هنرمندانه و ذوقی هستند و هم ریشه در صنایع کهن ایران دارند. از طرف دیگر، به قدری گستره طرح های تابلو فرش ماشینی جدید وسیع است که یک طراح دکوراسیون، گستره انتخاب بسیار وسیعی پیش روی خود دارد و می تواند متناسب با حال و هوا و اتمسفری که مدنظر دارد، یک تابلو فرش ماشینی شیک، درخور و برازنده بیابد.

تنوع طرح در تابلو فرش ماشینی همچنین باعث شده این کالا هم مورد توجه علاقمندان به سبک دکوراسیون سنتی باشد و هم طراحان دکوراسیون مدرن، از این محصول به خوبی بهره ببرند. از سوی دیگر، تنوع در سایز و قابلیت بافت سایزهای غیراستاندارد، این امکان را به مشتریان می دهد تا هم سو با بزرگی فضایی که در اختیار دارند، کالای مطلوبی انتخاب کنند.

مثلا، برای مکان های بزرگ که با چیدمان ساده تری طراحی شده اند، می توان تابلو فرشی شلوغ و پرکار استفاده کرد تا یکنواختی و سادگی دکور را خنثی کند، و برعکس. برای یک فضای پروسیله که اتفاقا کوچک هم باشد می توان تابلو فرشی با طرح خلوت تر انتخاب کرد تا بر شلوغی چیدمان نیفزاید و در میان اثاثیه پرتعداد جلوه خودش را داشته باشد.

ابعاد تابلو فرش ماشینی

ابعاد تابلو فرش در اندازه های مختلفی بافته می شوند. زیرا سلیقه اغلب مشتریان بر اساس ابعاد معمول و فضاهای داخلی ساختمان مورد انتخاب قرار می گیرد. البته نوع کاربرد، سایزهای استانداردی برای تولید این تابلو فرش ها توسعه یافته است. اندازه استاندارد از سایز های کوچک، متوسط و بزرگ، دسته بندی می شوند ولی متناسب با نوع نیاز مشتری سایز های خیلی بزرگ و سفارشی هم شامل می شودف که به ترتیب زیر می باشد:

  • تابلو فرش سایز کوچک: 20 ×20، 35 × 25، 30 × 20، 40 × 30، 50 × 35 
  • تابلو فرش سایز متوسط: 60 × 40، 50 × 50، 70 × 50، 70 × 50، 100 × 50
  • تابلو فرش سایز بزرگ: 100 × 50، 100 × 50، 90 × 60، 70 × 70، 100 × 70
  • تابلو فرش با سایز  بزرگتر: 100 × 70، 120 × 80، 100 × 100،150 × 100
  • تابلو فرش با سایز سفارشی: 200 × 100، 225 × 150، 300 × 150

البته امکان بافت تابلو فرش ماشینی در ابعاد سفارشی یعنی خارج از این سایز های استاندارد نیز وجود دارد. زیرا پس از بافت، امکان برش تابلو فرش سفید ساده باف در اندازه های دلخواه و سپس چاپ تصویر روی آن وجود دارد.

خرید تابلو فرش چهره

سفارش تابلو فرش چهره شخصی

 قابلیت تبدیل تصاویر دلخواه شما به تابلو فرش 

علاوه بر طرح ها و دسته بندی های موجود در وب سایت فرشخونه که پیش تر به آن ها اشاره شد، قابلیت تبدیل تصاویر مورد نظر مشتری نیز به تابلو فرش زیبای ماشینی وجود دارد و به جز کیفیت عکس موردنظر، هیچ گونه محدودیتی در این باره وجود ندارد.
محصول ویژه این دسته، تبدیل عکس چهره به تابلو فرش است که در مناسبت های مختلف، همچون روز مادر، روز پدر، ولنتاین و … مخاطبان خاص خود را دارد.

تابلو فرش کارتونی: طرحی نوستالژیک برای بزرگسالان و کودکان

در صورتی که به شخصیت کارتونی خاصی علاقمند هستید و مایل هستید آن را در اتاق خود نصب کنید می توانید تولید آن را به فرشخونه سفارش دهید. امکان چاپ تابلو فرش طرح گرافیکی و انیمیشنی در اندازه های دلخواه وجود دارد.

برای سورپرایز کردن دوست قدیمیتان هم می توانید تابلو فرشی از شخصیت کارتونی محبوبش به او هدیه دهید و او را ذوق زده کنید. مثلا تابلو فرش طرح آن شرلی، جودی ابوت، فوتبالیست ها، شرک و … . همین طور کودکان از دیدن تابلو فرش طرح کارتون مورد علاقه شان خوشحال خواهند شد. تابلو فرش باب اسفنجی، السا و آنا، دختر توت فرنگی، ماشین ها و یا طرح های مورد علاقه کودک می تواند تبدیل به تابلو فرش ماشینی شود.

برای این کار می توانید عکسی باکیفیت از طرح مورد نظرتان را به صورت فایل برای ما ارسال کنید یا تهیه آن را به ما بسپارید تا پس از تایید نهایی توسط شما آماده شود و ظرف کمتر از یک هفته به دست شما برسد.

قاب؛ از ملزومات اساسی تابلو فرش

قاب از ملزومات جدانشدنی تابلو فرش است که برای استفاده و نصب آن بر روی دیوار ضروری است. خوشبختانه تنوع در طرح و رنگ قاب ها هم به قدری زیاد است که به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز و سلایق گوناگون خریداران باشد. مشتریان عزیز می توانند با توجه به ویژگی های خاص فضای منزل یا محل کار، و همین طور نگاره انتخابی خود، قابی ساده یا پرکار را از میان طرح ها و رنگ های پرشمار برگزینند.

یکی از مزایای خرید تابلو فرش ماشینی ار فرشخونه این است که در صورتی که مایل باشید برای تابلو فرش خود قاب هم خریداری کنید می توانید آن را همراه با تابلو فرش ماشینی خود سفارش دهید تا تابلو فرش در آن قرار گیرد و برای شما ارسال شود. بدین ترتیب شما می توانید پس از تحویل کالا بدون نیاز به هیچ اقدامی آن را روی دیوار نصب کنید.

انواع قاب تابلو فرش

قاب ها از سه جنس چوبی، پی وی سی و ام دی اف ساخته می شوند که قاب های چوبی دارای بهترین کیفیت هستند و قاب های ام دی اف و سپس قاب های پی وی سی از لحاظ کیفیت در رده های بعدی قرار دارند. شما می توانید همراه با خرید تابلو فرش ماشینی مدنظر خود، قاب آن را هم سفارش دهید تا آماده استفاده برایتان ارسال شود.

قاب ها بهای مناسبی هم دارند و در قیمت های متنوعی هم عرضه می شوند. از این رو شما می توانید بر اساس بودجه خود قابی مناسب برای تابلو فرش خود خریداری نمایید. قاب ها به خاطر جنس متفاوتی که دارند بهایشان هم فرق می کند. مثلا قاب چوبی بسیار نفیس است و کیفیت بسیار بالایی هم دارد. این نوع قاب ها قیمت بالاتری هم دارند. قاب های MDF هم نوع دیگری از قاب های موجود فرشخونه هستند که کیفیت مناسبی دارند اما از این نظر در رده بعدی پس از نوع چوبی قرار می گیرند. قیمت آن ها هم نسبت به چوبی ارزان است.

قاب های PVC هم کیفیت مطلوبی دارند و قیمت آن ها هم بسیار مناسب تر از قاب های چوبی و ام دی اف است. بنابراین در صورتی که مایل هستید قاب ارزان قیمت برای تابلو فرش ماشینی خود خریداری کنید این قاب ها گزینه پیشنهادی مناسبی است.

تابلو فرش چاپی کاشان قیمت مناسب و درجه یک

تابلو فرش چاپی کاشان با بهترین کیفیت

تغییرات در تولید تابلو فرش ماشینی از گذشته تا امروز

تولید تابلو فرش ماشینی بافت

تابلو فرش ماشینی برای اولین بار با موضوع آیات شکل گرفت. در ادامه با توجه به استقبال خریدارن و علاقه آن ها به طرح های دیگر، با طرح منظره نیز تولید شد. به مرور زمان با توجه به درخواست خریداران و خلاقیت تولید کنندگان، تابلو فرش چهره ماشینی نیز با امکان طراحی توسط تولیدکننده، بافت شد. علت استقبال از تابلو فرش چهره ماشینی قیمت مناسب آن نسبت به دستباف بود. ولی این محصول معایبی نیز داشت.

از جمله معایب آن، یک: هزینه طراحی بالا؛ دو: خروجی نهایی طراحی تابلو فرش چهره مورد تایید خریدار نبود. چون ظرافت در طراحی با توجه به محدودیت گره و استفاده از رنگ های ثابت و محدود، کیفیت مطلوبی نداشت و رضایت مشتری را جلب نمی کرد.

علت اصلی عدم رضایت مشتری در دراز مدت از نوع تابلو فرش چهره طراحی شده را می توان در یک جمله توصیف کرد: چون تابلو فرش چهره به صورت نقطه نقطه (دون دون) تولید می شد و رزولیشن و وضوح رنگ دلخواه را به مشتری عرضه نمی کرد.

علت دیگر این که تابلو فرش چهره در نوع طراحی و بافت مورد استقبال مشتریان نبود، تولید اجباری دو عدد از هر تصویر بود (به خاطر ساختار دستگاه فرش ماشینی) که هزینه مشتری را بالا می برد.

دلیل دیگر این بود که در تابلو فرش ماشینی بافت، در صورتی که در طرح های چهره و سفارشی، نوشته، شعر یا تاریخ به کار ببریم در یکی از تصویرها نوشته ها برعکس بافته می شد. در واقع، این اتفاق به دلیل بافت جفتی و قرینه در دستگاه های فرش رخ می دهد. اگر طرحی که به دستگاه می دهیم قرینه نباشد، راست و چپ تابلو فرش ها متفاوت است، نقوشی مثل نوشته و تاریخ هم برعکس.

تولید به شیوه سفید باف و چاپی

سیستم جدید تولید تابلو فرش ماشینی، به شیوه سفید بافت و چاپ در انواع سابلیمیشن یا کلاریس هستند و به تابلو فرش چاپی معروف است. هزینه طراحی از تولید حذف می شود، ثبت سفارش به صورت تکی امکان پذیر است، نوشته، تاریخ یا اشعار قرینه یا برعکس چاپ نمی شوند و سرعت تولید و آماده سازی سفارش مشتری به 24 ساعت تا 48 ساعت کاهش یافته است.

نکته مهم و قابل توجه این است که تصویر تابلو فرش چاپ شده، به ویژه تابلو فرش چهره، بسیار واقعی و بدون عیب طراحی، مثل نقطه نقطه شدن تولید می شود که کاملا رضایت مشتری و خریدار را تامین می کند.

چرا خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی به صرفه تر است؟

امروزه با توسعه خدمات آنلاین، بازار ها و نمایشگاه های فرش به فضای مجازی منتقل شده اند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرشخونه طرح ها و قاب های متفاوت تابلو فرش را بررسی کنید و با آرامش به مقایسه دقیق مزایا و ویژگی های کالاها بپردازید. همین طور می توانید با دوستان و خانواده در این مورد مشورت کنید. در حالی که هنگام خرید حضوری، شاید این افراد برای هم فکری در دسترس شما نباشند. این فروشگاه امکان مشاوره رایگان را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده تا فرایند انتخاب برای شما آسان تر گردد.

خرید آنلاین تابلو فرش علاوه بر ایجاد دسترسی شما به فروشگاه اینترنتی فرشخونه در کاشان در هر جای کشور که باشید و صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد، برای شما این فرصت را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی از قطب فرش ایران خرید خود را با بهترین قیمت و مزایا انجام دهید و تابلو فرش ماشینی خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

مدت زمان ارسال تابلو فرش ماشینی پس از سفارش 

این موضوع به موجود بودن یا نبودن محصول مورد نظر شما بستگی دارد. در صورتی که محصول در انبار موجود باشد ظرف یک یا نهایتا دو روز کاری به دست شما می رسد. در صورتی که محصول مورد نظر شما در انبار موجود نباشد باید برای برای شما بافت شود. در این صورت باید مدت زمان لازم برای فرآیند آماده سازی را به زمان بسته بندی و ارسال اضافه کرد. در واقع، زمان تحویل محصول به 3 روز افزایش می یابد.

البته موقعیت جغرافیایی شما نیز در زمان تحویل محصول موثر است. دفتر مرکزی فروشگاه فرشخونه در کاشان قرار دارد. بدین ترتیب ارسال به تهران بین 1 تا 2 روز کاری زمان لازم دارد.

برای شهرهای دورتر مثل بندرعباس، هرمزگان، زاهدان، تبریز، اهواز و … که در فاصله نسبتا دورتری از کاشان قرار دارند مدت زمان دریافت محصول توسط شما نهایتا 2 تا 3 خواهد بود. در صورتی که در شرایط اورژانسی قرار داشته باشید و برای دریافت کالا عجله دارید محصول از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس ارسال می شود و در پایانه شهرها به مشتری تحویل می شود.

 به طور کلی شما در هر کجای ایران که باشید از زمان سفارش تابلو فرش ماشینی تا دریافت آن تنها لازم است کمتر از نصف هفته منتظر بمانید.

تابلو فرش ماشینی از کجا بخرم؟

خرید تابلو فرش ماشینی بهترین گزینه فروشگاه های بزرگ فرش و تابلو فرش هستند؛ همچون فروشگاه اینترنتی فرشخونه. در این فروشگاه، دامنه انتخاب شما از نظر طرح، کیفیت و قیمت گسترده است و می توانید بنا بر نیاز خود و میزان پرداختی مورد نظرتان، بهترین تابلو فرش ماشینی را خریداری کنید.

فرشخونه، فروشگاهی کاملا حرفه ای و تخصصی برای دریافت مشاوره، اطلاعات تخصصی و همین طور خدمات مرتبط با تابلو فرش است. بدین ترتیب، شما این امکان را دارید تا با مقایسه طرح ها و کیفیت های موجود، انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

هزینه ارسال تابلو فرش ماشینی چقدر است؟

هزینه ارسال تابلو فرش ماشینی به عهده خریدار خواهد بود ولی این هزینه چندان بالا نیست و صرفا مبلغی معادل هزینه پستی را شامل می شود. در نهایت باتوجه به قیمت مناسب تابلو فرش ماشینی، با مبلغی به صرفه خرید خود را انجام می دهید.

خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی از فرشخونه

در فروشگاه اینترنتی فرشخونه امکان خرید تابلو فرش ماشینی با واریز بیعانه نیز وجود دارد و شما می توانید پس از دریافت تابلو فرش زیبا و باکیفیت، پرداخت را درب منزل تکمیل نمایید. در ضمن این فروشگاه همراه با محصولات خود ضمانت اصالت کالا و بازگشت هفت روزه را باتوجه به شرایط ذکر شده در وب سایت ارائه می نماید تا مشتریان خریدی بی دغدغه و لذت بخش را تجربه نمایند.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • عکس
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • در دسترس بودن
  • اضافه کردن به سبد خرید
  • توضیحات
  • توضیحات تکمیلی
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
در فضای بیرون کلیک کنید
مقایسه