[vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”خرید اقساطی فرش”][vc_wp_text]

خرید فرش جهیزیه به صورت قسطی

فرش جهیزیه را از فرشخونه قسطی بخرید!

دیگر لازم نیست برای خرید فرش ماشینی پول نقد داشته باشید!

فرش این روزها به کالایی لوکس تبدیل شده و قیمت آن به حدی افزایش یافته که خرید آن را برای بسیاری از افراد مشکل کرده است. به ویژه خرید فرش مناسب و درخور برای جهیزیه. از این رو، فرشخونه برای راحت تر شدن خرید فرش ماشینی، به عضویت طرحی در آمده است تا با شرایط اقساطی بتوانید فرش موردنظرتان را خریداری نمایید. با خرید فرش قسطی هیچ گونه محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ و نوع فرش نخواهید داشت. در نتیجه می توانید هر فرشی که می پسندید مطابق با توانایی خود برای پرداخت اقساط ماهانه انتخاب نمایید. سپس با ارسال رایگان، در هر کجای ایران که باشید، به دست شما می رسانیم.

خرید فرش قسطی برای جهیزیه

خانواده هایی که در حال فراهم کردن جهیزیه برای جوانان خود هستند، ممکن است به دلیل حجم زیاد کالاهای مورد نیازشان، امکان خرید نقدی فرش را نداشته باشند. فروشگاه فرشخونه در طرح خرید فرش اقساطی کاشان، خرید فرش به صورت قسطی و در اقساط بلند مدت را برای خانواده ها فراهم کرده است. بدین ترتیب، می توانید کالایی باکیفیت و به روز را بدون اینکه مجبور باشید مبلغ آن را یک جا تسویه کنید، تهیه کنید.

مزایای خرید اقساطی فرش کاشان

با استفاده از این طرح، نیازی نیست مبلغ کل فرش را به صورت نقد بپردازید. بلکه می توانید طی ماه های پیش رو به تدریج آن را تسویه کنید. در صورتی که بودجه کافی برای خرید فرش نداشته باشید، ممکن است نتوانید یک فرش باکیفیت، یا فرشی که دوست دارید خریداری کنید. با استفاده از این طرح خرید فرش اقساطی کاشان، می توانید محصولات فرشخونه را از هر دسته و از هر شانه و تراکمی که مورد پسندتان است، خریداری کنید.

خرید فرش با اقساط بلند مدت و حداکثر تا 12 ماه در این طرح امکان پذیر است.

در این روند افزایش قیمت ها، پس انداز کردن برای خرید در آینده ممکن است باعث شود به احتمال زیاد متضرر شوید. چون مدام از ارزش پول کاسته می شود. بنابراین، خرید قسطی فرش ماشینی که نیاز دارید باعث می شود زودتر به خواسته خود برسید. از طرف دیگر، ممکن است افزایش قیمت ها به حدی باشد که از کارمزدی که برای این طرح پرداخت می کنید هم بیشتر شود.

شما می توانید بدون هرگونه محدودیت، فرش یا هر یک از محصولات فرشخونه را با هر قیمت و هر کیفیتی خریداری نمایید. چون همه محصولات فرشخونه در این طرح به فروش می رسند.

خرید اقساطی فرش ماشینی کاشان

زیباترین و به روزترین فرش ها رو قسطی بخر!

در این طرح، قیمت فرش قسطی کمی بالاتر از خرید نقدی خواهد بود. اما در نظر داشته باشید که محصولات این روزها، غالبا شامل افزایش قیمت می شوند و تا پایان بازپرداخت اقساط، شما به احتمال زیاد ضرر چندانی نخواهید کرد.

نحوه استفاده از این طرح به این صورت است که شما از بانک اعتبار دریافت می کنید و به ازای آن می توانید فرش خریداری کنید.

فروش فرش قسطی بدون چک

با شرکت در این طرح، خرید فرش اقساطی بدون چک برای شما خریداران امکان پذیر شده است. برای دریافت تسهیلات در این طرح نیاز به ارائه چک یا هیچ گونه اوراق ضمانت ندارید. برای خرید فرش قسطی بدون چک، تنها کافی است به بانک مراجعه نمایید و برای افتتاح حساب اقدام کنید.

فروش فرش قسطی بدون پیش پرداخت

در این طرح، خرید فرش قسطی بدون پیش پرداخت خواهد بود. در واقع، بازپرداخت وجه به صورت از دم قسط خواهد بود و نیازی به پرداخت وجه نقد هنگام خرید فرش کاشان نیست.

چه مشاغل و افرادی می توانند در این طرح فرش بخرند؟

این طرح خرید فرش قسطی محدود به افراد و مشاغل خاصی نیست. بلکه همه افرادی که شرایط دریافت وام از بانک دارند می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک مهر ایران و افتتاح حساب، از این تسهیلات بهرمند شوند.

مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند. سایر افراد حقیقی نیز که که از طریق بانک رفاه، حقوق خود را دریافت می نمایند نیز می توانند از طرح خرید فرش اقساطی بهرمند شوند.

در کدام شهرها می توان در این طرح شرکت کرد؟

این طرح محدودیت جغرافیایی ندارد. همه افرادی که به یکی از شعب بانک مهر ایران در هر جای کشور دسترسی دارند، می توانند از این طرح بهرمند شوند.

شرایط خرید فرش قسطی بر اساس مبلغ و مدت زمان اقساط چیست؟

برای شرکت در طرح خرید فرش قسطی باید به یکی از شعبه های بانک مهر ایران مراجعه نمایید و با افتتاح حساب و ارائه یک ضامن در این طرح ثبت نام کنید. سقف تسهیلات جهت خرید کالا 50 میلیون تومان است.

خرید فرش قسطی تا سقف 50 میلیون تومان

شما می توانید معادل 50 میلیون تومان از فرشخونه، جهت خرید فرش ماشینی و دستباف، تابلو فرش ماشینی و دستباف، گلیم ماشینی، فرش سجاده ای، پشتی ماشینی و فرش کناره اقدام نمایید. سپس وجه را طی اقساط بلند مدت با بانک تسویه کنید. بازپرداخت اقساط طی 6، 9 یا 12 ماه دریافت خواهد شد. کارمزد بانکی این وام 4 درصد خواهد بود و از سودهای بالا مثل 18 درصد خبری نخواهد بود.

لازم به ذکر است که اعتبار جهت خرید کالا از طریق کارت اعتباری به شما اعطا می شود و شما تنها با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد می توانید از آن استفاده نمایید. به عبارت دیگر، این تسهیلات توسط وام گیرنده قابل برداشت نخواهد بود.

خرید فرش قسطی اینترنتی از فرشخونه

فرشخونه یکی از فروشگاه های طرف قرارداد در طرح اقساطی خرید کالا است. شما خریدار گرامی که شرایط دریافت وام از بانک دارید می توانید از این طرح، به صورت قسطی فرش با کارمزد بانکی 4 درصد خریداری نمایید. علاوه بر این، شما می توانید از مزایای اختصاصی فروشگاه اینترنتی فرشخونه، همچون مشاوره رایگان پیش از خرید، ضمانت بازگشت 7 روزه و همین طور ارسال رایگان به سراسر کشور بهرمند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، می توانید با شماره های 03191090045 و 09909048010 و یا از طریق دکمه های تماس با ما از طریق پیام رسان ها در گوشه همین صفحه با واحد فروش فرشخونه در تماس باشید.

[/vc_wp_text][/vc_column][/vc_row]