[vc_row][vc_column][vc_wp_text]

چرا از فرشخونه خرید کنید؟

[/vc_wp_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]چه دلایلی برای خرید آنلاین فرش از فروشگاه اینترنتی فرشخونه وجود دارد:

1- قیمت مناسب ، در سیاست فروشگاه اینترنتی فرشخونه ، قیمت مناسب فرش نسبت به محصولات مشابه در نظر گرفته شده است تا در راستای رضایت شما مشتری گرامی همسو و هم جهت باشیم.

2- کالای بروز ، با توجه به رقابت در طرح و رنگ های جدید فرش ، فروشگاه اینترنتی فرشخونه در نظر دارد با بروز رسانی محصولات جدیدترین فرش ماشینی با بالاترین سطح رضایت را در اختیار شما قرار دهد.
در این راستا از ابزار و امکانات فراهم شده در فضای مجازی استفاده کرده و اطلاع رسانی مناسب صورت خواهد گرفت و منتظر ثبت نظرات شما خواهیم بود.

3- ضمانت اصالت کالا ، در فروشگاه اینترنتی فرشخونه با توجه به سیاست تولید و ارائه فرش خوب صورت گرفته که محصولات این شرکت در مراحل مختلف تهیه مواد اولیه که مورد تائید آزمایشگاه شرکت می باشد ، محصول تولید شده و پس از تائید نهایی کیفی به بازار ارائه می گردد.
با توجه به اینکه محصولات فرشخونه از مواد اولیه مرغوب و با مدرن ترین ماشین آلات تولید فرش ماشینی تهیه شده است فروشگاه اینترنتی فرشخونه ضمانت کیفی مناسب با محصول را بصورت کارت ضمانت نامه قابل رهگیری به شما مشتری گرامی ارائه می دهد.

4- ارسال سریع و رایگان ، با توجه به نگرانی مشتری بابت نحوه ارسال و سلامت فیزیکی کالا تا محل سکونت مشتری ، پس از خرید آنلاین فرش ماشینی مورد نظر شما تحویل شرکت های مورد تائید فرشخونه قرار می گیرد و پس از بیمه کالا برای شما ارسال می گردد که کلیه هزینه های ارسال و بیمه به عهده فروشگاه اینترنتی فرشخونه می باشد.

5- 7 روز ضمانت بازگشت کالا ، با توجه به اصل رضایتمندی مشتری و به پاس اعتماد شما به خرید فرش ماشینی آنلاین از فروشگاه اینترنتی فرشخونه ، 7 روز ضمانت بازگشت کالا از ما در صورت عدم رضایت از کیفیت مناسب تحت شرایط ضمانت نامه کتبی همراه کالا ، برای شما مشتری گرامی در نظر گرفته شده است.

6- هدایا و کد تخفیف ، شما در خرید آنلاین فرش ماشینی از فرشخونه می توانید کدهای تخفیف و هدایای ارزشمندی برای خود و دیگران دریافت نمائید.

طرح های جذاب دیگر سایت فروشگاه اینترنتی فرشخونه:
1- جشنواره خرید اقساطی فرش
2- جشنواره فرش من
3- بافت تابلو فرش اختصاصی (عکس شما)
4- امکان بافت فرش با طراحی مورد نظر شما در سایز های متنوع و خاص[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]