خریدار گرامی، پیشنهاد می کنیم موارد زیر را برای اطلاعات بیشتر در خصوص فرآیند ثبت سفارش و ارسال محصولات ملاحظه بفرمایید. در صورت هرگونه پرسش یا ابهام، می توانید از طریق واتساپ با ما در تماس باشید.

    1. شما خریدار گرامی باید دقت داشته باشید موقع خرید آنلاین فرش ماشینی در فروشگاه اینترنتی فرشخونه، اطلاعات صحیح خود را ثبت نمایید. چون از این اطلاعات برای ارسال کالا و پیگیری های بعدی استفاده خواهد شد. عواقب ثبت اطلاعات نادرست به عهده شما خواهد بود.
    2. شما باید تمام مشخصات محصول، شامل رنگ، طرح، شانه و تراکم و جنس نخ را به طور کامل ملاحظه نمایید و سپس با انتخاب صحیح گزینه های رنگ، سایز و تعداد، سفارش خود را ثبت کنید.
    3. با توجه به شرایط عکاسی و نور تصاویر، احتمال دارد رنگ محصولات در تصاویر سایت با کالای دریافتی تا 1 تا 5 درصد اختلاف داشته باشد.
    4. ارسال کالا هنگام خرید آنلاین فرش ماشینی، با تسویه کامل یا در صورت پرداخت بیعانه انجام خواهد شد.
    5. اگر 50 درصد از مبلغ کالا به صورت بیعانه یا پیش پرداخت از مشتری دریافت شده باشد، در صورت افزایش قیمت ناگهانی کارخانه، کالا با همان قیمت قبل برای مشتری ارسال می شود. اگر وجه بیعانه کمتر از 50 درصد از مبلغ کل باشد، فروشگاه موظف است افزایش قیمت را به خریدار اعلام نماید و در صورت توافق قیمت جدید و شرایط تسویه، کالا ارسال می گردد.– در صورت تسویه کامل فاکتور، خرید شما به هیچ عنوان شامل افزایش قیمت نخواهد شد.
    6. ثبت سفارش محصول با اندازه و رنگ های سفارشی (مانند زرد، بنفش و…) فقط با تسویه حساب کامل یا توافق با فروشگاه انجام می شود و امکان برگشت از خرید و استرداد وجه وجود ندارد.
    7. تمامی محصولات فروشگاه فرشخونه بسته به موجودی انبار در بازه 7 الی 30 روزه تحویل شما مشتریان می شود. در بازه های زمانی تعطیلات اعیاد و سه ماهه آخر سال، زمان ارسال کالا ممکن است از مدت ذکر شده بیشتر شود. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل کالا، می توانید با واحد فروش یا پشتیبانی تماس بگیرید.

      – در صورتی که زمان تحویل کالا بیشتر از مدت ذکر شده باشد، فروشگاه موظف است جهت توافق های بعدی ظرف 24 الی 48 ساعت موضوع را به اطلاع خریدار برساند.

    8. در وب سایت فرشخونه در سال های گذشته ارسال رایگان شامل تمام محصولات می شد. اما از بهمن 1401 شرایط و قوانین و مقررات محصولات تغییر کرده و در بنر هر محصول یا قوانین و مقرارت هر دسته می توانید مشاهده نمایید. این امر به دلیل افزایش هزینه های ارسال براساس حجم و متراژ محصولات است. 
    9. ارسال رایگان به مبلغ فاکتور بستگی دارد و (در صورتی که از طریق باربری انجام شود) هزینه حمل تا باربری شهر مقصد را شامل می شود. هزینه انبارداری و تخلیه بار در مقصد به عهده مشتری است.
    10. در ارسال از طریق تیپاکس، مرسوله به نزدیک ترین شعبه محل اقامت مشتری ارسال می شود و توسط تیپاکس با هماهنگی مشتری توزیع و تحویل می گردد.
    11. اگر تیپاکس در منطقه مشتری شعبه نداشته باشد، خریدار یا باید به صورت حضوری برای دریافت کالا اقدام کند یا بسته از طریق پیک (با هزینه مشتری) ارسال می شود.
    12. در صورت تسویه وجه درب منزل یا محل دریافت کالا (از طریق همراه بانک یا دستگاه کارت خوان تیپاکس)، رسید آن را دریافت و نزد خود نگه دارید. سپس تصویر رسید پرداختی را به شرکت ارسال نمایید. (حسابداری فرشخونه: 03154750203 – 09136269210) {در صورت خرید با بیعانه، جهت تحویل بار، لازم است رسید تسویه را پیش از دریافت محصول به واحد فروش ارسال نمایید.}
    13.  در صورتی که زمان دریافت کالا به هر دلیلی مشتری حضور نداشته باشد و کالا مرجوع گردد هزینه ارسال و برگشت کالا بابت خسارت های اعمال شده از بستانکاری شما کسر خواهد شد. البته باربری یا کالارسان ها سفارش شما را تا مدت زمان مشخصی با هماهنگی شما در باربری یا نمایندگی، نگهداری می نمایند.
    14.  پس از دریافت کالا، کد محصول (کد فاکتور) را جهت ثبت در سامانه ضمانت فرشخونه ارسال نمایید. این کد به منزله اعلام دریافت کالای سالم به خریدار و شروع ضمانت محصول خواهد بود. (سامانه پیامکی فرشخونه: 50002060088)
    15.  هنگام تحویل کالا از باربری ها، محصول را از نظر سلامت فیزیکی بررسی و از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. در صورت هرگونه ایراد و نقص فیزیکی (به علت داشتن بیمه حمل بار) از دریافت کالا خودداری نمایید. 
    16.  در صورت دریافت کالا از طریق تیپاکس، لازم است مشتری، کالا را بررسی نماید و در صورت وجود هرگونه آسیب ناشی از حمل و نقل، آن را با صورت جلسه خدمات تیپاکس تحویل بگیرد.
    17.  کلیه محصولات تحت پوشش گارانتی فروشگاه هستند.

      البته خریداران موظف هستند موارد زیر را رعایت کنند:

      – در صورتی که محصول یا بسته بندی آن، دارای آسیب دیدگی بود، آن را تحویل نگیرند.

      – در صورتی که مجبور به دریافت محصول شدند، آن را با صورت جلسه باربری یا تیپاکس تحویل بگیرند.

      – مراتب را سریعا به فرشخونه اعلام نمایند.

    18. در صورت هرگونه عیب فیزیکی پس از تحویل و استفاده نادرست از محصول، قابلیت مرجوعیت از بین خواهد رفت. (طبق شرایط ذکر شده در برگه ضمانت محصول)
    19. در صورت انصراف از خرید پس از ثبت سفارش و آماده سازی، هزینه ارسال و خسارت ناشی از برگشت از خرید به عهده خریدار خواهد بود. در ضمن، در صورتی که طرح و رنگ به صورت سفارشی برای مشتری تولید و آماده شده باشد فروشگاه می تواند تا 50 درصد از خریدار خسارت دریافت نماید.
    20. شرایط ضمانت نامه کالا در کارت مخصوص ضمانت درج شده که مطالعه و نگهداری آن تا پایان تاریخ انقضای ضمانت به عهده خریدار است.
    21. خرید مشتری از فروشگاه آنلاین فرشخونه به منزله مطالعه قوانین و مقررات این وب سایت و پذیرش آن تلقی می شود.