هدیه ولنتاین چی بخرم؟ یک تابلو فرش با 15% تخفیف!

ولنتاین نزدیک است و شما هم احتمالا مثل خیلی های دیگر از خود می پرسید هدیه ولنتاین چی بخرم؟ از یک طرف می خواهید هدیه شما خیلی گران قیمت نباشد. از طرف دیگر هم دوست دارید هدیه ای کاملا خاص و به یاد ماندنی بخرید. ادامه مطلب

فروشگاه اینترنتی فرشخونه
هدیه برای ولنتاین چی بخرم
بازدید 368 832 روز پیش

ولنتاین نزدیک است و شما هم احتمالا مثل خیلی های دیگر از خود می پرسید هدیه ولنتاین چی بخرم؟ از یک طرف می خواهید هدیه شما خیلی گران قیمت نباشد. از طرف دیگر هم دوست دارید هدیه ای کاملا خاص و به یاد ماندنی بخرید. شما می توانید با خرید از فرشخونه هم هدیه ولنتاین متفاوتی که می خواهید را پیدا کنید و هم 15 درصد تخفیف بگیرید. چطور؟ این نوشته را تا انتها بخوانید!

تابلو فرش چهره یار

اگر به دنبال یک هدیه بسیار خاص و متفاوت برای ولنتاین هستید که دوستتان هرگز فراموش نکند و تا سال ها هم ماندگار باشد، تابلو فرش چهره بهترین گزینه است. شما می توانید تصویر تکی یارتان را به تابلو فرش تبدیل کنید. اگر می خواهید هدیه شما رمانتیک تر و عاشقانه تر باشد، یک ایده جذاب تر هم وجود دارد: عکس دو نفره تان را برای تبدیل به تابلو فرش سفارش دهید.

قیمت تابلو فرش چهره

تابلو فرش چهره قیمت مناسبی دارد. در صورتی که بدون قاب سفارش دهید می توانید آن را ارزان تر هم خریداری کنید. البته این محصول با قاب بسیار جذاب تر و آماده نصب خواهد بود. سایزهای مختلف تابلو فرش ماشینی هم قیمت های مختلفی دارند. سایز 50*35 به خاطر قیمت مطلوب و اندازه مناسبی که دارد بسیار پرفروش است.

انتخاب تابلو فرش فاخر و زیبا از طرح های فرانسوی

اگر فردی که برایش هدیه ولنتاین می خرید روحیه هنری و شاعرانه دارد و فرد رمانتیکی است، ما یک پیشنهاد خاص برایتان داریم: تابلو فرش اروپایی و فرانسوی. این تابلو فرش ها طرح های بسیار زیبا و چشم نوازی دارند. موضوعات آن ها هم بسیار متفاوت و متنوع است. طرح هایی مثل تابلو فرش دختر گل به دست با نگاه زیبا و لبخند ملیحش و یا تابلو فرش مسیح در آغوش مریم می تواند هدیه ای بسیار زیبا و خاص باشد.

تابلو فرش طرح آدم و حوا، تابلو فرش طرح اسب سوار عاشق از جمله طرح هایی هستند که می توانند به عنوان هدیه ولنتاین، یک کادوی شیک و دوست داشتنی باشند. از مهم ترین مزیت های تابلو فرش فرانسوی به عنوان هدیه ولنتاین این است که این محصول زنانه یا مردانه نیست. شما می توانید این گزینه را با توجه به طرح آن برای هدیه به خانم یا آقا انتخاب کنید.

یک هدیه ولنتاین خاص برای علاقمندان به حیوانات

شاید خرید حیوان مورد علاقه فرد مد نظرتان، سخت و یا نشدنی باشد. ولی تابلو فرش ماشینی آن را می توانید به او هدیه دهید! فرشخونه، تابلو فرش های بسیار زیبا و باکیفیتی از حیوانات و پرندگان در اختیار شما که یارتان به حیوانات علاقمند است، قرار داده است.

اگر هم تابلو فرش حیوان مورد علاقه اش را در میان تابلو فرش ها پیدا نکردید می توانید آن را به فرشخونه سفارش دهید. تابلو فرش، پس از تایید شما بافته خواهد شد. در میان حیوانات، پرندگان بسیار زیبایی هم به چشم می خورند، مثل طاووس. برای ولنتاین، تابلو فرش یک جفت مرغ عشق زیبا می تواند بسیار رمانتیک و شاعرانه باشد.

شما و دوستتان شبیه چه حیوانی هستید؟

شما و یارتان شبیه کدام حیوان یا پرنده هستید؟ می توانید تابلو فرش حیوان یا پرنده مورد نظرتان را برای ولنتاین سفارش دهید. مثل تابلو فرش دو پرنده کوچک زیبا یا تابلو فرش طرح طاووس، عقاب یا شیر. تابلو فرش سایر حیوانات هم به صورت جفتی موجود هستند، مثل ببر و اسب. اگر تابلو فرش حیوان مورد نظر شما موجود نبود، می توانیم آن را مطابق سفارش شما ببافیم. زمان آماده سازی تابلو فرش های سفارشی و تحویل آن به شما، هیچ فرقی با تابلو فرش های موجود ندارد.

تابلو فرش ها ظرف 3 تا 5 روز کاری درب منزل ارسال می شوند.

رزهای جاودان که صد سال تازه می مانند!

یکی از دوست داشتنی ترین جواب ها به سوال هدیه ولنتاین چی بخرم؟ گل است. گل رز از محبوب ترین هدیه هایی است که در این روز افراد به هم هدیه می دهند. اما همان طور که می دانید این گل ها عمر کوتاهی دارند و پژمرده شدن آن ها ناراحت کننده است. اما شما می توانید رزهایی خریداری کنید که نه تنها پژمرده نشوند بلکه تا ده ها سال هم رنگ و رخ خود را حفظ کنند. گل رز وقتی این خصوصیت را پیدا می کند که در تار و پود فرش بافته شده باشد. پس یکی دیگر از گزینه های زیبا و جذاب برای هدیه ولنتاین می تواند تابلو فرش گل رز از دسته تابلو فرش گل و گلدان باشد.

اگر دوست شما وطن پرست است:

علاقمندان به ایران و به ویژه ایران باستان، با دیدن نمای تخت جمشید یا کوروش کبیر به صورت فرش حتما به شدت ذوق زده خواهند شد! به ویژه که فرش و تابلو فرش هم هنر اصیل و ریشه دار ایرانی هستند. پس اگر یار شما حس وطن پرستی و ناسیونالیستی دارد با تابلو فرش کوروش کبیر و یا تابلو فرش کوروش کبیر و ماندانا غافلگیرش کنید.

یک تابلو فرش عاشقانه

عاشقانه ترین طرح ها را می توانید در میان مینیاتورهای ایرانی پیدا کنید. تابلو فرش لیلی و مجنون و یا تابلو فرش طرح هنر عشق از مناسب ترین و بهترین تابلو فرش ها برای این روز خاص هستند. این محصولات، از نوع تابلو فرش مینیاتوری هستند که از هنرهای اصیل و خوش رنگ و نقش ایرانی به شمار می روند.

بسته بندی شیک تابلو فرش

در صورتی که مایل باشید تابلو فرش ماشینی را بدون قاب سفارش دهید، می توانیم آن را در بسته بندی های شیک و اختصاصی هم برای شما ارسال کنیم. در صورتی که تمایل دارید متن یا نوشته ای را همراه با هدیه قرار دهید، می توانید آن را به فرشخونه سفارش دهید. ما متن مورد نظر شما را با طراحی زیبا، همراه تابلو فرش قرار می دهیم.

در صورتی که مایل باشید تابلو فرش ماشینی را همراه با قاب هم سفارش دهید باز هم بسته بندی مناسبی خواهد داشت.

خرید هدیه برای ولنتاین از فرشخونه با تخفیف و ارسال رایگان

علاوه بر بسته بندی های شیک فرشخونه برای هدیه ولنتاین، همه محصولات دسته تابلو فرش ماشینی دارای تخفیف ویژه 15 درصدی برای ولنتاین هستند. علاوه بر این، ارسال محصولات به کل کشور هم رایگان است. بدین ترتیب، شما هدیه ای کاملا نفیس و خاص با قیمت بسیار مناسب خریداری نموده اید. هدیه ای که بسیار به یاد ماندنی و جادوان خواهد بود.

در صورتی که برای خرید هدیه ولنتاین مردد هستید و هنوز از خود می پرسید هدیه ولنتاین چی بخرم؟ می توانید از مشاوره رایگان فرشخونه بهرمند شوید. پس همین حالا، آیکون واتساپ در گوشه این صفحه را فشار دهید و به واحد پشتیبانی فرشخونه وصل شوید. سپس همه سوالات خود را مطرح کنید. ما به سوالات شما پاسخ می دهیم!

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • عکس
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • در دسترس بودن
  • اضافه کردن به سبد خرید
  • توضیحات
  • توضیحات تکمیلی
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
در فضای بیرون کلیک کنید
مقایسه