هدیه چی بخرم؟ (چند پیشنهاد جذاب و متفاوت)

خرید هدیه برای دوستان و عزیزان که خوب می شناسیمشان از یک طرف و برای همکار، معلم و کسانی که تازه با آنها آشنا شده ایم یا با هم صمیمی نیستیم هم جور دیگری چالش برانگیز می شود. برای همین در هر مناسبتی و برای ادامه مطلب

فروشگاه اینترنتی فرشخونه
هدیه چی بخرم
بازدید 1013 520 روز پیش

خرید هدیه برای دوستان و عزیزان که خوب می شناسیمشان از یک طرف و برای همکار، معلم و کسانی که تازه با آنها آشنا شده ایم یا با هم صمیمی نیستیم هم جور دیگری چالش برانگیز می شود. برای همین در هر مناسبتی و برای هر کسی با درماندگی می پرسیم هدیه چی بخرم؟ اما جواب دادن به این سوال خیلی مشکل است. بیایید پیش از پیدا کردن پاسخ این سوال چند نکته مهم را با هم بررسی کنیم تا بتوانیم گزینه های نامناسب را حذف کنیم. شاید این طوری زودتر بتوانیم به هدیه موردنظر دست پیدا کنیم.

دقیقه نودی نباشید 😱

 سعی کنید خرید هدیه را به آخرین لحظه موکول نکنید، چون چیز به درد بخوری دستتان را نخواهد گرفت. معمولا کادوهای ارزشمند و خواستنی که جذاب و غافلگیر کننده هم باشند مدت زمان کافی برای تصمیم گیری و آماده سازی را لازم دارند.

از سایت های خیلی معروف خرید نکنید 😒

وقتی هدیه را از سایتی خیلی معروف خریداری کنید ممکن است طرف مقابل در همان سایت هم قیمت و هم طرح و رنگ های دیگر آن را چک کند و از رنگ دیگری خوشش بیاید و سلیقه شما زیر سوال برود. احتمال دیگر این است که آن  سایت را قبلا چک کرده باشد و هدیه ای را که برایش خریده اید دیده باشد و کادوی شما برایش تازگی نداشته باشد. پس هدیه های خاص و یونیک را باید از جایی تهیه کنید که کمتر چشمی آنجا را پاییده باشد.

پول نقد هدیه ندهید 😐

جز در موارد خاص، هدیه دادن پول نقد به دوست صمیمی صرفا رفع تکلیف به نظر می رسد. هر چه کادوی شما خاص تر باشد و زحمت بیشتری برای آماده سازی اش کشیده باشید و بیشتر برایش فکر کرده باشید به نظر می رسد ارزش بیشتری برای او قائل شده اید و رابطه شما صمیمی تر خواهد شد.

سلیقه طرف مقابل را در نظر بگیرید 🤔

اگر می خواهید هدیه شما برای همیشه در گوشه کمد فرد جا خوش نکند یا به دیگری نبخشد باید سعی کنید هدیه ای بخرید که متناسب با روحیات و علاقمندی هایش باشد. هنگام انتخاب هدیه در مورد مناسب بودن رنگ و سبک هدیه و کاربردی بودن آن برای شخص حتما دقت کنید تا بتواند از آن استفاده کند. مثلا خرید لاک ناخن برای خانمی که لاک نمی زند یا خانمی که همیشه به ناخن کار محبوبش مراجعه می کند چندان کاربردی نیست. خریدن لباس با طرح شلوغ و گل گلی برای خانم یا آقایی که لباس های ساده و رسمی به سبک مینیمال می پوشد هم بسیار ناامیدکننده خواهد بود.

هدیه ای هنری و بااصالت خریداری کنید 😎

وقتی با خود فکر می کنید هدیه چی بخرم و به جوابی نمی رسید بهتر است بگردید و علاقمندی های خاص شخص را پیدا کنید. این طوری راحت تر می توانید یک کادوی مناسب پیدا کنید. مثلا اگر او به هنر علاقمند است و اصالت هدیه برایش مهم است می توانید هدیه هایی خریداری کنید که یادآور هنرهای اصیل ایرانی یا اروپایی باشند.

شاید به نظر برسد این هدیه ها بسیار گران قیمت هستند. اما شما می توانید چنین هدیه هایی را با قیمت بسیار مناسب تر هم تهیه کنید. لازم نیست حتما کار دست باشند. می توانید محصولی به سبک کارهای هنری و اصیل ولی تولید شده به شیوه های امروزی و ماشینی و ارزان قیمت خریداری کنید.

رمانتیک بودن هدیه را فراموش نکنید 💖

بسته به مناسبت و نوع رابطه، هدیه های رمانتیک می توانند بسیار تاثیرگذار و به یادماندنی باشند. هدیه رمانتیک می تواند شمع و گل به شکل قلب یا عروسک های فانتزی باشد یا آماده کردن قاب عکس تصاویر دونفره شما. این نوع هدیه ها بسیار جذاب هستند و لحظه های شما را ماندگار می کنند.

سن و روحیات فرد را نادیده نگیرید 🤷

سعی کنید روحیات هر سن و سالی را در نظر بگیرید و هدیه ای که می خرید با حال و هوای دوره سنی فرد مورد نظر متناسب باشد. شاید خرید رمان های کلاسیک برای کودکان یا عروسک های فانتزی برای افراد میانسال ایده های جالبی نباشند. هرچند باید سلیقه فردی هر شخص را نیز درنظر گرفت. در صورتی که آشنایی با حس و حال هر دوره زندگی ندارید می توانید هدیه هایی را خریداری کنید که بیشتر جنبه عمومی دارند و اکثر افراد از آن ها خوششان می آید. پایین تر پیشنهاداتی را ذکر کرده ایم.

بودجه خود را در نظر بگیرید 💰

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید هدیه باید به آن توجه کنید مبلغی است که می توانید هزینه کنید. بهتر است پیش از خرید هدیه مقدار پولی که می توانید برای هدیه صرف کنید را بسنجید و سپس متناسب با آن هدیه را انتخاب کنید، نه برعکس. چون اگر اول هدیه را انتخاب کنید سپس به بازار بروید ببینید قیمت آن بالاتر از بودجه شما است شاید دلتان نیاید نظرتان را عوض کنید یا فرصت نداشته باشید تصمیم دیگری بگیرید و همان کالا را با قیمتی ارزان خریداری کنید ولی کیفیت نداشته باشد.

اما اگر پیش از خرید کادو انتخاب های زیادی را که متناسب با توان مالی شما هستند بررسی کنید حتما بهترین هدیه ای را انتخاب می کنید که می شود با آن پول خرید. در این صورت هم خودتان سربلند خواهید بود و هم شخصی که هدیه را دریافت می کند از دیدن کالای بی کیفیت سرخورده نمی شود. چون به طور کلی کالاهای بسیار متفاوت با رنج قیمت بسیار متنوعی در بازار موجود است و شما با هر میزان توان مالی می توانید هدیه ای شیک و زیبا بخرید، به شرطی که هوشمندانه انتخاب کنید و زمان کافی صرف کنید.

نکته ای مهم را در نظر داشته باشید: خرید هدیه ای گران قیمت که متناسب با بودجه شما نباشد هم شما را به دردسر می اندازد و بعد احساس پشیمانی می کنید و هم طرف مقابل را معذب می کند. هدیه ای بخرید که حالتان را خراب نکند و بتوانید از شب جشن همراه با دیگران لذت ببرید.

هر هدیه ای مناسب هر مناسبتی نیست 😉

به طور مثال برای مناسبت های شغلی مثل روز مهندس، روز معلم، روز پرستار و… هدیه های فانتزی مثل عروسک، لوازم آرایش و اصلاح یا کنسول بازی هدیه های مناسبی نیستند. در این مناسبت ها شما قصد دارید از زحمات فرد در شغلی که در آن خدمت می کند قدردانی کنید. درنتیجه بهتر است هدیه ای خریداری کنید که این مفهوم را داشته باشد یا حداقل آن را نادیده نگیرد.

اگر می دانید هدیه ای که انتخاب کرده اید موردعلاقه اوست اما برای این مناسبت درخور نیست بهتر است برای روز دیگری مثل تولدش کنار بگذارید.

هدیه سالگرد ازدواج می تواند لوکس و لاکچری باشد. البته حواستان باشد بااحساس بودن هدیه در این مناسبت ها بسیار مهم تر از اصل هدیه است. هدیه تولد می تواند طیف وسیعی از انتخاب ها را در برگیرد از گل و شکلات و عروسک گرفته تا کتاب و تابلوی نقاشی و وسایل هوشمند و گجت ها.

هدیه چی بخرم؟

بسته بندی شیک و خاص را فراموش نکنید

یکی از قسمت های دوست داشتنی و البته مهم در هدیه دادن، بسته بندی کردن آن است. نوع بسته بندی و رنگ آن در میزان ذوقی که فرد مقابل از دیدن آن می کند تاثیر زیادی دارد. تا جایی که می توانید سعی کنید هدیه را جوری بسته بندی کنید که نتوان حدس زد داخل آن چیست. برای بسته بندی هم باید سن و روحیات شخص را درنظر بگیرید.

می توانید همراه با هدیه یک شاخه گل یا شکلات هم به او بدهید تا هم هدیه تان خاص تر باشد و هم به یادماندنی تر.

هدیه ای متفاوت بخرید

اگر سال ها است با یکدیگر همراه هستید و همه هدیه های جورواجور را در مناسبت های مختلف برای هم خریده اید بهتر است ایده جدید و خاصی را امتحان کنید تا همچنان برای او شگفت انگیز و غافلگیر کننده باشید.

در ادامه پیشنهادهای فرشخونه برای خرید هدیه در مناسبت های مختلف را می توانید ملاحظه کنید.

تابلو فرش چهره

یکی از خاص ترین و زیباترین هدیه هایی که می توانید برای عزیزانتان در مناسبت های مختلف خریداری کنید این است که عکس چهره اش را به صورت تابلو فرش آماده کنید و به او تقدیم کنید. این کار بسیار جذاب و هیجان ا نگیز است و یک کادوی خاص و متفاوت است.

تابلو فرش فرانسوی یک هدیه اصیل و زیبا

اگر دوست دارید با قیمتی بسیار مناسب هدیه ای بسیار شیک و لوکس خریداری کنید تابلو فرش نقاشی های غربی و اروپایی بهترین گزینه است. فرشخونه مجموعه ای بی نظیر از متنوع ترین طرح های تابلو فرش ماشینی فرانسوی را در اختیار دارد که می توانید با زیباترین قاب ها خریداری کنید. البته اگر طرح خاصی مدنظر داشته باشید که مایل باشید تابلو فرش آن را تهیه کنید باز هم می توانید روی ما حساب کنید.

خرید فرش فانتزی با طرح های جوان پسند و کلاسیک

فرش فانتزی با طرح های جدید از محصولات بسیار زیبایی است که می توانید هدیه دهید. این محصول در سایزهای متنوع حتی سایزهای غیراستاندارد و دلخواه شما نیز تولید می شود. فرش فانتزی با طرح لوگوی تیم های فوتبال، لوازم آرایش، کهکشان و… برای هدیه دادن به هرکس با هر نوع سلیقه ای موجود است.

البته این محصول قابل تولید در طرح های دلخواه شما در سایزهای درخواستی نیز هست.

فرش گرد سبک کوبیسم

یکی از محصولات جدید و بسیار زیبای فرشخونه فرش های سبک کوبیسم هستند که رنگ های گرم زنده ای دارند و در سایزهای مختلف از جمله سایز 1*1 و قالیچه هم موجود هستند. اگر عزیزان شما به دکوراسیون سبک مدرن علاقمند است می توانید با این قالیچه ها خوشحالش کنید.

هدیه برای کودک سه ساله چی بخرم؟

خردسالان به این دلیل که بسیار بامزه و دوست داشتنی هستند بسیار خوش عکس هستند. شما می توانید یکی از عکس های کودک دلبندتان را به تابلو فرش چهره تبدیل کنید و در قاب های زیبا قرار دهید. این هدیه ای ماندگار است و می تواند تا سال ها خاطره انگیز باشد.

هدیه برای نوجوان چی بخرم؟

نوجوانی دوره ای است که افراد به فیلم ها، خوانندگان، شخصیت های داستان ها و سریال ها و بازیگران به شدت علاقمند می شوند و آن ها را دنبال می کنند. اگر نوجوان شما هم به شخصیت خاصی علاقمند است می توانید تابلو فرش چهره بازیگران، خواننده ها یا شخصیت های مورد علاقه اش را به او هدیه دهید.

همچنین شما می توانید فرش طرح انیمیشن مورد علاقه اش را نیز خریداری کنید. اگر طرح فیلم یا انیمیشنی را که دوست دارد در میان طرح های پرشمار فرش نوجوان فرشخونه پیدا نکردید می توانید سفارش دهید تا به طور اختصاصی برای شما تولید شود.

برای سالگرد ازدواج؟

شما می توانید عکس های آتلیه ای یا عکس های یهویی دونفره خودتان را برای سالگرد ازدواج به همسرتان هدیه دهید. تیم طراحی ما می توانند عکس های شما را ادیت کنند و شعر یا متن دلخواهتان را نیز روی عکس قرار دهند. همچنین امکان قرار دادن پس زمینه یا فیلتری که عکس شما را رمانتیک کند نیز وجود دارد. بدیهی است که تابلو فرش چهره برای سالگرد ازدواج با تایید عکس توسط شما تولید خواهد شد.

خرید هدیه ای متفاوت و خاص از فرشخونه 🔥

پیش از پاسخ به سوال هدیه چی بخرم؟ نکاتی را که در این نوشته مطرح شد حتما رعایت کنید تا هم شما و هم طرف مقابل از هدیه ای که انتخاب می کنید لذت ببرید و در جشن خوشحال باشید و خوش بگذرانید. شما می توانید هدیه خود را با بهترین قیمت از فرشخونه خریداری کنید و در صورت نیاز به بسته بندی شیک، هنگام ثبت سفارش به ما اعلام کنید تا هدیه شما در یک بسته بندی زیبا برای شما ارسال شود.

خرید هدیه از فروشگاه اینترنتی فرشخونه دارای 7 روز ضمانت بازگشت کالا و همین طور ارسال فوری به سراسر کشور است، به همین دلیل در وقت شما صرفه جویی خواهد شد. در صورتی که برای انتخاب هدیه نیاز به مشورت دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با واحد فروش فرشخونه در تماس باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • عکس
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • در دسترس بودن
  • اضافه کردن به سبد خرید
  • توضیحات
  • توضیحات تکمیلی
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
در فضای بیرون کلیک کنید
مقایسه