فرش تخفیفی و ارزان از کجا بخرم؟

فروشگاه اینترنتی فرشخونه اقدام به عرضه فرش تخفیفی با قیمت بسیار مناسب نموده است. فرش ماشینی ارزان در این قسمت از طرح و رنگ های زیبا و جدیدی برخوردار است. این مقاله را مطالعه نمایید تا به علت ارزان بودن این محصولات پی ببرید.

مهدی جعفری نژاد بیدگلی
خرید فرش تخفیفی از فروشگاه اینترنتی فرشخونه
بازدید 392 1101 روز پیش


فروشگاه اینترنتی فرشخونه برخی از محصولات خود را در قیمتی پایین تر از بهای اصلی آن ها عرضه کرده است. بدین ترتیب مشتریانی که به دنبال قالی قیمت مناسب هستند می توانند فرش تخفیفی ارزان قیمت را در طرح های چشم نواز با کیفیت بی نظیر خریداری کنند. جهت آشنایی با انواع فرش های تخفیفی فرشخونه اینجا کلیک کنید. برای اطلاع از دلایل کاهش قیمت این محصولات، توجه شما را به ادامه این مقاله جلب می کنیم.

این فرش ها بسیار متنوع و پاسخ گوی نیاز ها و سلایق مختلف خریداران می باشند. به طور مثال فرش فانتزی ارزان قیمت در طرح های زیبا، فرش عروسکی یا همان فرش کارتونی که با طرحی از شخصیت های محبوب کودکان در انیمیشن ها بافته می شود و برای استفاده در محیط بازی و خواب کودک تولید می گردد، یا فرش 700 شانه، فرش ماشینی 1000 شانه و همین طور فرش 1200 شانه و … را می توانید در میان این محصولات بیابید.

بنا به شرایط عرضه، ممکن است مواردی چون تابلو فرش ماشینی، پشتی ماشینی و … هم در این قسمت قرار بگیرد و با تخفیفات عالی به فروش برسد. بدین ترتیب شما می توانید دکوراسیون خود را با محصولات تخفیف خورده و ارزان چیدمان کنید.

دلیل ارزان بودن فرش تخفیفی در فرشخونه

فرشخونه جهت رفاه حال خریداران فرش ماشینی و تعامل بیشتر با آن ها، در فروشگاه اینترنتی خود تخفیفات دوره ای قرار می دهد. از این رو برخی محصولات خود را با بهایی پایین تر از قیمت واقعی آن ها به مشتریان خود ارائه می کند. خریداران عزیز می توانند از این فرصت استفاده کرده و محصولاتی بی نظیر را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنند. در ادامه چند مورد از دلایل ارزان بودن فرش ماشینی تخفیفی را ذکر می کنیم.

تغییر رنگ بندی و توقف تولید طرح فرش ماشینی

عمده فرش هایی که در این طرح تخفیف ارائه می شوند محصولاتی هستند که به علت تغییر پالت رنگی و ورود سری جدید رنگ بندی فرش ماشینی دیگر تولید نمی شوند. گاهی طرح یک فرش ماشینی با یک نقشه دیگر جایگزین شده و از خط تولید خارج می شود. به همین خاطر تولیدکنندگان مایل هستند فرش های قبلی را زودتر به فروش برسانند تا شرایط برای عرضه محصول تازه فراهم شود.

فرش ماشینی استوک

برخی از این فرش ها هم به تعداد زیاد در انبار موجود هستند و شرکت قصد دارد زودتر آن ها را وارد بازار کند. به این فرش ها که شرکت به دلیل دپو شدن در انبار مایل است سریع تر به فروش برساند اصطلاحا فرش استوک می گویند. برخلاف باور عموم که فکر می کنند فرش استوک فرش کهنه یا دست دوم است، منظور از آن در بازار فرش این نیست؛ بلکه در فروشگاه های فرش همچون فرشخونه این قالی ها کاملا نو هستند و هیچ تفاوتی از نظر کیفیت با سایر محصولات مشابه در دسته خود ندارند.

گاهی هم مشتری مغازه دار و همکار فروش در شهرستان به دلیل تغییر شغل، محصول خود را به شرکت باز می گرداند و به شرکت اجازه می دهد فروش فرش ماشینی با مقداری تخفیف به مصرف کنندگان و همکاران انجام گیرد. در این صورت با وجود این که محصول مورد استفاده قرار نگرفته است، گاهی حتی بسته بندی آن باز نشده و هیچ عیبی از نظر بافت ندارد، قیمت آن را کاهش می دهد و به عنوان فرش ماشینی تخفیفی عرضه می کند.

فروش عمده فرش تخفیفی

از آن جا که فرشخونه علاوه بر فروش تکی، فروش عمده هم دارد، همکاران و فروشندگان فرش در شهرستان ها به طور خاص می توانند از این فرش های ماشینی بهره مند شوند و آن ها را با بهایی بسیار مناسب در تعداد بالا تهیه کنند. چون فرش فروش ها این محصولات را به قیمت پایین خریداری نموده اند می توانند آن ها را در راستای حمایت از حقوق مشتری به عنوان فرش ارزان ارزان بفروشند. از آن جا که مشتریان فرش قیمت مناسب با توجه به تورم افسار گسیخته افزایش یافته است، فروش این نوع فرش ها مشکل نخواهد بود.

فرش تخفیفی سایز خاص

برخی از فرش ها دارای سایز خاصی هستند که بافت آن ها متوقف شده است. آن ها هم به زیر قیمت بازار به فروش گذاشته شده اند تا با محصولات روز شرکت جایگزین شوند. این در حالی است که مدت زیادی از بافت فرش تخفیف خورده نمی گذرد و با توجه به بازه زمانی تولید، جدید می باشد.

فروش فرش ته انباری

با توجه به توضیحاتی که در بخش های قبلی ذکر شد می توان گفت این محصولات فرش ته انباری هستند که فروشگاه با توجه به سیاست های فروش خود آن ها را با قیمت پایین تر به فروش می گذارد و مشتریانی که به دنبال خرید فرش ارزان باکیفیت هستند از آن ها استقبال می کنند.

دسترسی به کارخانه فرش ماشینی

کاشان بزرگ ترین قطب فرش ماشینی در ایران است و کارخانجات بسیاری در شهرک صنعتی فرش آن دیده می شود. از این رو رقابت برای فروش محصولات بالا است و بسیاری از شرکت های فرش به قیمت درب کارخانه یا در حراج محصول خود را عرضه می کنند. مشتریان نیز از طرح های فروش ویژه فرش ماشینی کارخانجات استفاده می کنند و از خرید فرش ماشینی تخفیفی بهره مند می شوند.

خرید فرش ماشینی ارزان قیمت با کیفیت عالی

همان طور که در بالا هم توضیح داده شد علت ارزان بودن این فرش ها به هیچ عنوان ارتباطی با کیفیت آن ها ندارد. فرش تخفیفی با بهترین الیاف بافته شده و دارای مرغوبیتی مثال زدنی است. پیشنهاد می کنیم ویژگی های فرش ماشینی تخفیف دار را در قسمت اطلاعات بیشتر با فرش های ماشینی به روز در وب سایت مقایسه کنید تا از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نمایید.

خرید اینترنتی فرش ماشینی تخفیفی از فروشگاه آنلاین فرشخونه

شما می توانید فرش ارزان ارزان را در فروشگاه اینترنتی فرشخونه بدون پرداخت هزینه حمل و باربری از کارخانه فرش ماشینی کاشان خریداری کنید. این امر موجب می شود خرید فرش ته انباری بسیار به صرفه باشد و بتوانید با کمترین هزینه فرش باکیفیت و درجه یک خریداری نمایید. ضمانت اصالت کالا که این فروشگاه برای کلیه محصولات خود ارائه می کند شامل فرش تخفیفی هم می شود. این امر خود دلیل دیگری بر اطمینان از کیفیت ارزان ترین فرش ماشینی کاشان در این فروشگاه است.

پیشنهاد ما به شما این است که در صورت تمایل به خرید فرش تخفیفی از طریق شماره تماس تلفنی یا پیام رسان واتساپ مندرج در قسمت تماس با ما رنگ و سایز انتخابی خود را به همراه تعداد فرش مورد نیاز به کارشناسان فروش ما اعلام نمایید تا بهترین گزینه ها و طرح های فرش ماشینی تخفیفی برایتان ارسال گردد.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • عکس
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • در دسترس بودن
  • اضافه کردن به سبد خرید
  • توضیحات
  • توضیحات تکمیلی
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
در فضای بیرون کلیک کنید
مقایسه